Doutníky Romeo y Julieta
V roce 1875 byla založena značka Romeo y Julieta, za jejím vznikem stál Inocencio Alvarez a Mannin Garcia. Doutníky, jejich kvalita se odrážela v získaných oceněních na čtyřech výstavách mezi lety 1885 a 1900. Opravdového uznání se doutníky Romeo y Julieta dočkali až po roce 1903, kdy se značky ujal Jose Rodriguez Fernandez, známý jako „Pepin“. Doutníky se dočkali stejného jména jako román od Williama Shakespeare. Tradičním vyráběným rozměrem doutníků je „Churchill“, pojmenovaný po britské osobnosti Winstonu Churchillovi – tovární označení pro tento rozměr je „Julieta 2.“. Fernandez věnoval péči o doutníky nekonečnou energii, jeden čas jeho továrna Rodriguez, Arguelles y Cia.produkovala více než 2.000 osobitě upravených balení pro jeho nejlepší zákazníky. Fernandez zemřel ve věku 88 let v roce 1954, ale jeho dědictví se předává stále dál a kuřáci doutníků si mohou i dnes vychutnat kvalitní doutníky Romeo y Julieta.
Valmont.
Informace o značce |
||
Značka | Romeo y Julieta | |
Producent | ||
Dostupné linie | ||
Původ | Kubánské doutníky | |
Region / město | ||
Související značky | ||
Osobnost |
Nejlépe hodnocené doutníky Romeo y Julieta
- Doutník 1
- Doutník 2
- Doutník 3
*Tento článek byl převzat z bývalého doutníkového lexikonu, pokud máte zájem o popisy značek vyšší kvality, doporučujeme články o doutníkových značkách s rokem zveřejnění 2012. Všechny články budou postupně aktualizovány.