Charutos Romeo y Julieta
No ano de 1875 foi fundada a marca Romeo y Julieta, Ele ficou atrás dela gera Inocencio Alvarez e Garcia Mannin. Charutos, jejich kvalita se odrážela v získaných oceněních na čtyřech výstavách mezi lety 1885 e 1900. Opravdového uznání se doutníky Romeo y Julieta dočkali až po roce 1903, kdy se značky ujal Jose Rodriguez Fernandez, známý jako „Pepin“. Doutníky se dočkali stejného jména jako román od Williama Shakespeare. Tradičním vyráběným rozměrem doutníků je „Churchill“, pojmenovaný po britské osobnosti Winstonu Churchillovi – tovární označení pro tento rozměr je „Julieta 2.“. Fernandez věnoval péči o doutníky nekonečnou energii, jeden čas jeho továrna Rodriguez, Arguelles y Cia.produkovala více než 2.000 osobitě upravených balení pro jeho nejlepší zákazníky. Fernandez zemřel ve věku 88 let v roce 1954, ale jeho dědictví se předává stále dál a kuřáci doutníků si mohou i dnes vychutnat kvalitní doutníky Romeo y Julieta.
Valmont.
Informações sobre a marca |
||
Mark | Romeo y Julieta | |
Produtor | ||
Linha disponível | ||
A origem do | Charutos cubanos | |
Região / Cidade | ||
Tags relacionadas | ||
Personalidade |
Nejlépe hodnocené doutníky Romeo y Julieta
- Charuto 1
- Charuto 2
- Charuto 3
*Este artigo foi retirado do léxico antigo charuto, Se você está interessado em descrições de marcas de qualidade superiores, Recomenda-se que artigos sobre as marcas de doutníkových com o ano de publicação 2012. Todos os artigos serão atualizados incrementalmente.